PAKWASH

با پاک واش همیشه پاک باش

نحوه صحیح شستشوی تشک خوشخواب

شما حدود یک سوم زندگی خود را روی تشک خود می گذرانید ، بنابراین این یکی از وسایل خانه است که باید برای تمیز نگه داشتن اقدامات دقیق انجام دهید. نظافت منظم تشک می تواند به کاهش مواد آلرژی زا در اتاق خواب شما کمک کرده و تشک شما را سالها تازه و تازه نگه دارد. همچنین برای جلوگیری از ایجاد لکه ها یا رشد کپک ها ، پاک کردن هرگونه کثیفی در اسرع وقت مهم است. خبر خوب این است که تمیز کردن تشک کار چندان سختی نیست و شما می توانید این کار را با استفاده از برخی از ابزارها و مواد اولیه تمیز کردن انجام دهید.

بالش و تزئینات را از روی تخت جدا کنید. قبل از اینکه بتوانید تشک را تمیز کنید ، باید همه آنچه را که روی آن را پوشانده است پاک کنید. با برداشتن لایه بالایی وسایل ، از جمله بالش ، بالش تزئینی ، پتو ، اسباب بازی و سایر اشیا شروع کنید.

ملحفه ها را ببندید. هنگامی که تمام وسایل تزئینی ، بالش ها و روکش ها از تخت خارج شدند ، هر ملحفه ای را که روی تشک پوشانده اند بردارید. این شامل ورق های بالایی ، ملحفه های نصب شده و هر نوع محافظ تشکی است که ممکن است نصب کرده باشید.

ملافه و ملافه های خود را بشویید. هنگامی که همه چیز از تخت خارج است و تشک لخت است ، می توانید مراحل تمیز کردن را شروع کنید. هنگام تمیز شدن تشک ، ملحفه ها ، ملافه ها و موارد بالش را در ماشین لباسشویی بشویید.
هنگام شستن پارچه ، برچسب های مراقبت را بخوانید و دنبال کنید. برای از بین بردن باکتری ها یا گرد و غبارهایی که ممکن است در ملافه های شما پنهان شود از گرمترین آب و خشک کن استفاده کنید.

اولین قدم برای تمیز کردن تشک خود جاروبرقی است. با این کار گرد و غبار ، پوست مرده ، موها و سایر مواد باقی مانده از تشک خارج می شوند. برای ورود به ترک و تمیز کردن کناره ها و گوشه ها از نازل تودوزی بلند استفاده کنید.
قبل از جاروبرقی ، از تمیز بودن نازل و اتصالات جاروبرقی اطمینان حاصل کنید.

کثیفی که اخیراً مرطوب است باید بلافاصله تمیز شود. یک پارچه تمیز با آب سرد تهیه کنید. با پارچه مرطوب کثیفی را پاک کنید. کثیفی را مالش یا مالش ندهید ، زیرا می تواند آن را بیشتر به داخل تشک هل دهد. تا زمانی که مایع اضافی را جذب نکنید ، همچنان لکه گیری کنید